PhotobucketPhotobucket
0 SkyNNiEyL0vELiEs

PhotobucketPhotobucket

cium tanda MAAF :x

keseorangan dikala dinihari, tanpa sesiapa di sisi, tiba-tiba air dari mata jatuh lagi ! sayu T_T ntah apa yang aku lalui sepanjang minggu ini. cuma baki sehari saja lagi itu EXAM bakal di terjah ! arrgghhh, bimbang, risau, tekanan ! satu nota pun aku tak sentuh lagi. entah ini minggu studi atau minggu selesaikan segala assignment. SAKIT ! ok, salah diri sendiri jugak. kerja yang dah berkurun lama di amanah kan. nak tiba masanya baru nak terhegeh-hegeh sampai terlebih-lebih masa menagih. biasalah tak pernah nak berubah -.- susah ! macam-macam dugaan, masalah nak ziarah time-time macam ni. cobaan betul ! sampai satu point rasa dah give up gila nak berhenti belajar. pergi kawen jaga anak lagi best dari buat segala assignment yang hampir gila >.< sabo je lahhh. Alhamdullilah, setelah bersedih, menjerit, menangis dan sewaktu dengan nya selesai jugak tugasan itu. haaa, hebat kan sampai jerit nangis bagai, nak siapkan assignment. T_T tapi kannn, masih ada satu assignment lagi tak diselesaikan. adoii ! sem ni memang hebatkann. ahh, malas nak cerita lagi. titik (.)
kann best jadi kanak-kanak kecik =='
tak payah buat assignment, tak payah pergi jawab exam.
---------------------------------------------

untuk kawan-kawan yang kita suka (pinjam ayat Zahiril Adzim), terutamanya classmate terchenta  ampa semua memamg best gila ! bangga tak terkata dapat classmate dengan ampa. dalam best dan gila tu mesti ada yang terluka. ye lah manusia tak lari dari buat salah termasuklah aku kann. hampir dua tahun kita sama-sama. sedikit sebanyak ada yang tersentuh, terasa, makan hati, segalanya. jadi aku nak buat ucapan raya lah untuk semua kannn. sebelum nak p exam Isnin ni. nak lah amek berkat dari kawan semua.

dengan ini saya AZIERA ZURAIDA BINTI ISA,
ingin memohon ampun dan maaf dari segala perbuatan yang bukan-bukan, yang mengundang mendung di dada, yang menyebabkan luka berdarah dalam jiwa raga. segala tindak tanduk yang tanpa sengaja atau di sengaja. kata-kata kosong semata tak berguna. maafkan untuk segalanya. semoga kita success semua nya !
sebab sayang gila,
rasa nak kasi kiss untuk semua macam ni bolehhh >.<
♥ SAYANG SEMUA 

GOODLUCKFINALEXAM 


1 comment:

Anonymous said...

nk kiss jugak boleh~♥ n cyunk awk....

u r my little sis...