PhotobucketPhotobucket
0 SkyNNiEyL0vELiEs

PhotobucketPhotobucket

RUMAH manis !

Assalammualaikum !
Selamat Pagi !
Salam Sejahtera !

current location : Perak, Malaysia.
more specific : rumah manis ! jyeahh :D
almost one week aku stay dekat rumah ! jangan jeles ye kawan-kawan. seperti aku selalu kabo. aku kalau dah balik rumah memang suka buat extra holiday. bukan senang nak dapat balik rumah kan. almaklumlah studi jauh bebeno. over the negeri. utara ke timur. jauh woahh >.< alang-alang dah balik ni kan kasi lah aku lepak lelame kat rumah. aku suka balik rumah sebab jauh dari  UMP ! jauh dari assignment-assignment. *walaupun banyak menggunung ! jauh dari kelas-kelas ! jauh dari apa-apa saja yang aku tak suka dekat sana ! hoyeahh ^_^ dan aku tak plan pun lagi bila nak balik sana. tapi kann, aku nak attend Saturday Night Live™ !Mendaki Bukit Sulai weekend nanti. tapi aku tak suka balik sana -.- tapi tapi tapi tetap kena balik sana juga. perjuangan masih belum selesai.==' hey, cepat lah selesai ! sudah bosan duduk sana. erk ! ok, tak mau cerita pasal sana. sebab aku dekat sini. suka-suka hati aku je kan nak balik ke tak nak. peduli apa. kelas ?? lantak pi lah. ok, sebenarnya aku takda kelas sampai Selasa. ok, sampai semalam je ! hari ni ada kelas. tapi, kan aku dah kata lantak pi lah ! kawan-kawan aku setia, baik-baik belaka. tolong autograph kan attendant na ! huhu~ Khamis pulak ada dua kelas, tolong kasi autograph jugak na ! nanti aku balik sana, aku belanja hampa ! tehee >.< Jumaat memang takda kelas ! weee~ bahagia kann. kena pandai ambil kesempatan bila kelas takda. tiru cara aku ! baru berbaloi-baloi duduk rumah kann. haha !
^___^
suka ! bila berada di RUMAH manis ! 
pinkish ! euwww~
kawan, teman, member sepejuangan, saeng-saeng, jangan rendu-rendu aku tau ! kasi can aku rilex-rilex sat na ! tapi kann, 'teman' yang dulu rapat dengan aku ntah mana menyepi, jauhkan diri, hilang sendiri. heyy, cuma nak bagi tahu aku rendu hampa tau dakk !
-----------------------------------
*eh, hari ni result SPM keluar. wish me luck ! errrrr~ ini ayat 3 years ago. . buena suerte for my cousin, ALYA ! congrats :D

*MAAF sebab private blog sekejap a few day ni.
ada spesis yang menjengkelkan ! ok,bai.
-----------------------------------
Once you start to dislike someone. Everything they do begins to annoy you.



1 comment:

jomsantaisekejap said...

Kata orang rumahku syurgaku, jadi situlah tempatnya kita dapat menenangkan dan bersantai untuk mengembalikan ketenangan dan kekuatan bagi menempuh semula alam pembelajaran kelak..ahakksss..


Blog No 588 - blogcomment 2