PhotobucketPhotobucket
0 SkyNNiEyL0vELiEs

PhotobucketPhotobucket

talian tetap PART 2

hyep !
selaras dengan aim mahu menjadi 'the most active blogger in the universe!'. maka, terjadi lah entri kedua untuk hari ini. cewaahhhh :DD
---------------------------------------------------
ayah sudah pulang, dan aku masih belum tidur jugak lagi ==' ntah apa yang dibualkan oleh ayah dengan emak dekat luar tu. aku buat tak tahu. sedikit-sedikit kedengaran jugak samar-samar perbualan mereka. seperti ada yang tidak kena. lantas aku keluar dari bilik turut ingin tahu apa yang mereka ceritakan. ouh ! rupanya, perihal panggilan telefon yang telah mengganggu jiwa aku pagi tadi. aku cerita kan tetang perempuan tadi kepada emak dan ayah. rupa-rupanya perempuan tadi dari tabung haji hendak memberitahu tetang krusus haji yang perlu ayah hadiri. huh, hilang sedikit rasa musyhkil aku tadi. kenapa tidak beritahu aku saja tadi. ingat aku ni budak kecik ke apa yang jawab panggilan tadi. heh -.-

hey, kau orang tabung haji rupanya. tak belajar cara-cara bercakap dalam telefon dengan sopan kah ??! aku masih tak puas hati dengan cara dia matikan panggilan tiba-tiba tadi. ~.~ aku benci orang buat aku terpinga-pinga ! seolah-olah kebingungan. +__+

masih tak puas hati !

p/s : bila bercakap melalui telefon jangan matikan telefon tiba-tiba ok ! *kecuali lah tiba-tiba kredit kau habis. >.<

TAMAT~


2 comments:

♥ ciqqaqa ♥ said...

hahaha!rajin noh blogging kt uma nuh.slalu dok tumblring je =P

fon uma mmg slalu wt org bengang.sbb xleh detect spe yg kol.haiyakk! T.T

skyNNiEy said...

eyka >> tumblr always the best lah kan ! tehee ;pp tu pasal kann ! +__+