PhotobucketPhotobucket
0 SkyNNiEyL0vELiEs

PhotobucketPhotobucket

niE siMboL ApE ??!



selalu kalau membaca semuanya tulisan je kan...ni aku nak suruh korang bace simbol pulak...tak payah nak mengeja...teke jep pitca ape...best ! best ! kasi kelainan sikit...ha, teringat kecik-kecik dulu, bajet macam reti je baca kan..padahal tengok gamba je..A - AYAM, B- BURUNG...dah pandai...cepat je ingat kan...haha ! sekarang jom imbau zaman kecik-kecik...jom main teke pitca ! 


paham tak ?? simple je...menarik kan....satu perkataan boleh diterjemahkan melalui simbol....cara ni juga boleh guna kalau nak mengingat...pitca lebih mempengaruhi daripada tulisan..letak je sign pelik2...hah, korang je paham...boleh hindari daripada orang lain terasa..haha ! lagi satu kalau malu-malu kucing *meow,meow nak luahkan perasaan kat someone....kasi jep sign letter..alolo,mesti sweet jep...hah,lepas ni dah tak payah nak karang essay panjang-panjang...letak je sign comel2...mesti lagi seronok nak bace kan...


mari membaca
mari meneka simbol !
nie simbol ape ?? --->
*tak tahu kasi sekeh pale sendiri !! haha~


adios~


7 comments:

Eifa Zuhaira said...

x faham T___T
hehe^^

jUst skyNNiEy said...

ta paham yang mane..??
teke jep...ahah ~.^

eh2,blog ifa ape ??
nak follow...

vespanola said...

DaH Abes Bace.. InteReSting!

jUst skyNNiEy said...

vespanola >> yeah ! interesting kan :)

Anonymous said...

sy pn ta phm.. :( jelas kn r

Eifa Zuhaira said...

baiklah~~hehe^^

http://anifazuhaira.blogspot.com/

mr. neezam said...

intresting lh...
haha.. ONEce UPon the TIME,I was looKING....(Cm 2 r bacenye...)
siap ade explaination....wahaha